ДАТА ПУБЛІКАЦІЇ: 2023-11-15

LuK RepSet 2CT: УНІКАЛЬНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ РЕМОНТУ ПОДВІЙНОГО ЗЧЕПЛЕННЯ

Ремонт зчеплення – стандартна робота для кожної професійної автомайстерні. Що може стати проблемою для будь-якого професіонала СТО при зніманні та встановленні сухого подвійного зчеплення?

Часто механіку бракує вузькоспеціалізованих знань або відповідних спеціальних інструментів. І тут треба сказати, що Schaeffler є єдиною компанією на незалежному ринку запчастин, яка пропонує рішення для такого ремонту:LuK RepSet 2CT!

Окрім подвійної муфти, комплект LuK RepSet 2CT містить усі ідеально підібрані монтажні компоненти оригінальної якості, які необхідні для заміни системи подвійного зчеплення. Усі компоненти розроблені для ідеальної взаємодії: напрямні втулки, стопорні кільця, кріпильні гвинти, а також важільні приводи, важелі зчеплення та підшипники.

Це дозволяє механікам легко та професійно замінити сухе подвійне зчеплення, зводячи до мінімуму помилки та створюючи економічні переваги.

З моменту запуску на ринку післяпродажного обслуговування автомобілів у 2012 році компанія Schaeffler постійно розширювала портфоліо LuK RepSet 2CT. На цей момент портфоліо містить рішення для ремонту автомобілів таких марок: Audi, Seat, Skoda і Volkswagen (1 і 2 покоління) зі 7-ступінчастою коробкою передач (ОAM); для 6-ступінчастої коробки передач Renault DC4 і для 6-ступінчастої коробки передач DPS6 Ford. Також постійно плануються нові програми для інших моделей.

Успіх завдяки інноваційним технологіям

Трансмісія з подвійним зчепленням стає все більш популярною. Автоматичні коробки передач добре зарекомендували себе разом із безступінчастою коробкою передач, але саме трансмісія з подвійним зчепленням стабільно збільшувала свою частку ринку протягом останніх кількох років – і кінця цьому не видно. Причиною цього є зростання попиту серед автовласників на підвищення комфорту водіння та економію пального. Оскільки все більше і більше нових транспортних засобів отримують цей тип плавної трансмісії, парк автомобілів для СТО також збільшується.

Автоматичні трансмісії для більшого комфорту та ефективності

Розробивши сухе подвійне зчеплення, компанія Schaeffler ще раз продемонструвала свій інноваційний досвід. Ця система зчеплення надійшла в серійне виробництво у 2008 році і поєднує в собі комфорт автоматичної коробки передач з маневреністю механічної коробки передач. Вона також забезпечує значну економію палива – до 6 % порівняно з механічною коробкою передач. Це можливо тому, що вона не використовує гідравлічну допомогу, а також завдяки високій ефективності сухого подвійного зчеплення. Ще одна перевага: викиди CO2 можна знизити на 8–12 % порівняно з механічною коробкою передач і на 12–18 % порівняно зі звичайною автоматичною коробкою передач.

Основний принцип – перемикання передач без переривання тяги

Отже, як подвійне зчеплення функціонує? І як воно реалізує всі ці переваги? Принцип роботи складний, але його легко описати. Воно складається з двох муфт зчеплення, встановлених на двох приводних валах, розміщених усередині картера трансмісії. Кожна з цих допоміжних передач розроблена для роботи як механічна коробка передач, і кожна має власне зчеплення. Під час руху перемикання передач контролюється автоматично. Одне з двох зчеплень перемикає непарні передачі, а інше вмикає та вимикає парні передачі та задній хід. Під час перемикання передач одне зчеплення відкривається, а інше одночасно замикається. Система розроблена таким чином, що обидва зчеплення відкриті в режимі холостого ходу. Перемикання передач запускається електронним способом і здійснюється за допомогою гідравлічних або електромагнітних приводів. Оскільки це відбувається за частки секунди, перемикання передач майже не порушує тягу.

Навпаки, в механічній коробці передач з однодисковим зчепленням зчеплення закрите під час зупинки чи стоянки. Потім воно знову відкривається натисканням на педаль зчеплення, що перериває потік потужності.

Мокре або сухе – варіанти подвійного зчеплення

Schaeffler має не лише сухе подвійне зчеплення, а й мокрий варіант у своєму портфоліо. Яким буде подвійне зчеплення – сухим чи мокрим, залежить від конкретного навантаження на зчеплення, при цьому максимальний крутний момент відіграє важливу роль. Сухе подвійне зчеплення, як правило, є оптимальним рішенням для транспортних засобів із нижчим крутним моментом до 250 Нм – інакше розсіювання тепла не може бути ефективно реалізовано – що робить його хорошим для малих і середніх автомобілів з 1,2-, 1,4- або 1,6-літровими двигунами. Переваги включають вищу ефективність роботи та менші втрати при нульовому навантаженні на холостому ходу. Навпаки, подвійне зчеплення з масляним охолодженням використовується в автомобілях класу люкс зі значеннями крутного моменту понад 250 Нм.

Втрати тепла, що виникають під час перемикання передач і прискорення, поглинаються трансмісійним маслом. Незважаючи на те, що мокре подвійне зчеплення може сприймати більший крутний момент і масу автомобіля, при тому ж розмірі, що й сухе подвійне зчеплення, у розімкненому стані виникають високі втрати опору, що знижує його продуктивність. Таким чином, сухе подвійне зчеплення є кращим через його ефективність.

Комплексне рішення для ремонту з додатковими спеціальними інструментами – LuK RepSet 2CT

Як майже будь-яке зчеплення, сухе подвійне зчеплення також піддається зносу. Протягом наступних років усе більше і більше нових транспортних засобів із сухим подвійним зчепленням буде на дорогах, тому автосервісам необхідно вдосконалювати свої ноу-хау досить рано, щоб залишатися конкурентоспроможними. Проте заміна сухого подвійного зчеплення неможлива без використання спеціального інструменту. Оскільки подвійне зчеплення щільно затиснуте в корпусі картера трансмісії, його потрібно знімати разом із коробкою передач. Для порівняння, класичне зчеплення кріпиться не на трансмісії, а на маховику – на двигуні.

Компанія Schaeffler стежила за цією розробкою від самого початку і була однією з перших, хто розробив правильні рішення для ремонту. За допомогою LuK RepSet 2CT і відповідних спеціальних інструментів автосервіси можуть швидко і професійно відремонтувати сухі подвійні зчеплення. LuK RepSet 2CT поставляється з подвійним зчепленням і всіма деталями, необхідними для ремонту, розробленими для ідеальної взаємодії та з якістю оригінального обладнання. У комплект входять напрямні втулки, стопорні кільця, кріпильні гвинти, а також важіль та підшипники зчеплення, тому що ви можете очікувати, що підшипники зчеплення також будуть зношені. Однак, оскільки робота з сухим подвійним зчепленням завжди повинна виконуватися за допомогою відповідного спеціального інструменту, Schaeffler також пропонує систему інструментів, розроблену спеціально для цього. Туди входить базовий інструмент, який можна доповнити спеціальними наборами інструментів для автомобіля. Портфоліо інструментів можна легко адаптувати до нових і майбутніх систем подвійного зчеплення, і це дозволяє СТО зібрати його за потреби.

Навчальні семінари

Schaeffler демонструє правильне використання своїх спеціальних інструментів у рамках комплексного навчального пакету. Цей пакет передбачає практичні навчальні семінари, на яких працівники автомайстерні навчаються якісно та професійно проводити ремонт. Зміст семінару адаптовано до індивідуальних потреб учасників, незалежно від того, чи це стажер, чи автомобільний майстер. У поєднанні з технічними брошурами, детальними інструкціями з ремонту та навчальними відео професіонали гаражів отримають усе необхідне для ремонту сухого подвійного зчеплення. Усю цю інформацію можна знайти на онлайн-порталі REPXERT за адресою www.repxpert.com.


Рис. 1. LuK RepSet 2CT поставляється з подвійним зчепленням і всіма деталями, необхідними для ремонту, розробленими для ідеальної взаємодії та з якістю оригінального обладнання.


Рис. 2. Базовий інструмент LuK – основа модульної інструментальної системи.


Рис. 3. На навчальному семінарі REPXPERT від Schaeffler працівники автомайстерні навчаються правильному способу заміни трансмісії з сухим подвійним зчепленням – тут за допомогою встановленого спеціального інструменту для зняття зчеплення.